Tema: Re: Migdomieji
Autorius: Piss artists zombies
Data: 2010-02-13 13:44:50

> as nemanau kad taip gali buti butent nuo kazkokio nesvaraus amfetamino.
> greiciausiai visai ne jo svarume esme buvo, o tiesiog taip jau suveike.

 As suvalgiau amfetamininiu extazy ir nuvaziavo stogas,
pagulde i ligonine, o po ligonines nuo psichiatriniu
vaistu penkis metu depresija buvo. O nuvaziavo stogas
man sekanciai kaip minejau:

Galvoj specifiniai trukdziai. Neitin stiprus
diegimas, kad ner kur detis, noretusi nukrist
toj vietoj kur stovi. Ir isitikines, kad tu susijes
su ivykiais kuriuos rodo per televizoriu, visokokiom
nelaimem ir poltiniais ir panasiai. Problema tikrai
specifine. As ejau tada netoli savo kiemo is parduotuves.
Nusipirkau alaus, nesuosi geriu...ir man atrodo, kad
as rodau alaus skardines ir mane mato auskto lygio
masine informacija ir as darau reklama tam alui.
Vos ne kaip Jeksonas.