Tema: Re: Migdomieji
Autorius: locked
Data: 2010-02-13 13:47:01

"Piss artists zombies" <Piss@artists.zombies> wrote in message
news:hl6239$su9$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai pazinojai toki, kuri vartojo extazy,

kuris pastoviai vartojo nepazinojau arba nezinojau kad pastoviai vartoja
(abejoju). gal ir buvo periodas tam tikras, bet ilgiau menesio ar keliu
tikrai manau nevartojo.

> ir aprasinejo sienas kieme ir namie..

namie jei ir aprasinejo tai labai jau senai tai buvo, galiu ir neprisimint.
kad kieme aprasinejo nepamenu.

> Ir kuriam atrode, kad ji stebi is palydovu

galbut

> ir kuris valdo pasauli

ne, arba nepasakojo to

> 2004 metais

ir ne tik

gal konkretesni koki fakta gali, kuri zinociau tik as, manau gali buti ir
vienas zodis, pagalvok kokie zodziai tiktu, kurie kazka sakytu tik tiems kas
buvo tavo pazistami.