Tema: Re: Migdomieji
Autorius: Piss artists zombies
Data: 2010-02-13 14:18:01
Ne as ne taip rasiau. per daug tavo vaizduote
buitiska. As rasiau kad valdau pasauli, kad as
suikeliau beslano terorizma, o tabletes as
jau senai vartojau jau pries 4 metus. Jeigu
viska rasysiu, reiketu paskaiciuot kiek tableciu surijau
ir panasiai. As pasakysiu tik tiek, kad psichiatrine
yra kankinimo istaiga ypac nauja vilnia, o kankinti
negalima, daigiau man viskas dzin ir nuo tu
kankinimu man depresija.