Tema: Re: Migdomieji
Autorius: Piss artists zombies
Data: 2010-02-12 16:08:03
Ziurint kokia depresija. Mano depresija
isprovokuota. Ja isprovokavo vaistai, kokius
taiko psichiatrijoj. Man jinai nepraeina nuo
2004 metu kazkur lapkricio. Taigi jau penki metai.
Aisku bukle gereja, bet iki galo jinai nepasitaiso.
O pirmus metus tai ten rankos drebejo is vis
buvo sakes. Nuo 2005 metu kazkur lapkricio
pradejau kliedet apie savizudybe, nes papuoliau
antra karta. Taigi keturi metai jau.
Buvau isejes jau is tos depresijos, bet dabar pries
menesi buvau vel bet ne naujoj vilnioj, bet vasaros.
Vasaros daug maziau vaistu taiko, bet vistiek man
nedidele depresija atnaujino. Taigi reikia dabar laukti
kol praeis vel.
o siaip tai kadangi taip ilgai nepraeina po naujos
vilnios tai, tai matyt suzalojo smegenis.
Nors manau, kad visas tas gydymas buvo ne ti tema.
Diagnoze yra ne i tema. Jie gyde sveika zmogu.
Tokius daktarus susaudyt reikia.