Tema: Re: su pergale :)
Autorius: servisas
Data: 2009-05-16 23:40:55
Nu zinai, kazkaip neiseina dziaugtis krepsiniu, kai matai toki vaizda-
kamuolys nuo LR iseina i uzribi, teisejas tai ir parodo, ir prie jo puola
tasai ultra taip, kad dar apsaugai reikia laikyt, ir is glotkes judesiu
matosi, kad jis pazada papjauti ne tik pati teiseja, bet ir visa jo gimine;)
Siaip as nesu pries normalius fanus nusiteikes, bet sitas tai tai konkreciai
nesveikas.