Tema: Re: su pergale :)
Autorius: Bronco
Data: 2009-05-15 01:18:39
  servisas wrote:
> Na, as visada taip pro pirstus ziurejau, kaip dvasiskas tevelis
> komentuodamas serga uz ryta, bet siandie tai net juokas eme. Pvz, rodo
> statistika, klebonas "ajajaj, LR tik 18 proc troicus meta". Salia rodoma
> Z statistika, kur dvitaskiai 25 procentais, bet apie tai nei zodzio.
> Kaip jum atrodo, kuris procentas baisesnis, ir kuri labiau reiktu
> apkalbet?:)

Na o bet tačiau, kas sakė, jog komentatorius turi būti absoliučiai
neprijaučiantis nei vienai komandai? Žinok, jei žaistų du Albanijos
klubai ir man tektų komentuoti, tai, jaučiu, kažkuriuo metu
pasirinkčiau, kuri komanda man priimtinesnė ir nejučia komentuodamas
išsiduočiau sergąs už ją :)) Na, gi mes visi esame žmonės ir sporto
aistruoliai, kaip gi įmanoma visiškai nuslėpti savo simpatijas? :)

p.s. Eurocup finalą stebėjau per prancūzų ar belgų televiziją, komentavo
vietiniai prancūziškai. Maždaug žaidimo viduryje parodė Kurtinaičio
intervių, kuriame jis užsiminė apie klubų biudžetus. Ir ką jūs manote?
Tai padarė didžiulį įspūdį iki to visiškai nešališkiems komentatoriams
ir jie akivaizdžiai pradėjo palaikyti lietuvius :) Taigi, nenorėkite iš
komentatorių antžmogiškų savybių, taip nebūna. Be to, ir neįdomu
klausyti tokio nuobodžiaujančio komentatoriaus vapėjimo per TV :)