Tema: Re: su pergale :)
Autorius: bazas
Data: 2009-05-15 15:08:40
linkiu ir toliau tau zodziu prasme vertint tiesiogiai pagal ju reiksme.
o del kitu saliu ultru fanatelinimus, tai is mano puses tai buvo tik
pavyzdziai, nes ten gilesnes tradicijos.
o siaip, tai salej gali elgtis kaip nori, cia jau kiekvieno reikalas. kur
beda matai. as nieko neverciu daryt taip arba kitaip. issakau savo nuomone.

"dichlofosas" <nuimkt_groteles_ir_nespamink###zalgirietis@gmail.com> wrote
in message news:10v6tbgtisy6v.11ntf1xezumdc$.dlg@40tude.net...