Tema: Re: su pergale :)
Autorius: Dzandzeris
Data: 2009-05-15 10:00:22
Dieve mano !!! :)
JUS KREPSINI ZIUREKITE, KREPSINI !!! o  ne kazkokio ketvirtoko lygiu
paverkslenkite apie tai kaip "o kodel tas dede is televizijos uz mano
komanda nesirgo" ... net nemalonu skaityti, kaip mazi vaikai. Tiesa
pasakius, vakar pvz ziurejau rungtynes, tai komentatoriaus nelabai ir
pamenu, kazka te fone bumba ir tiek, svarbiausia man asmeniskai sales
triuksmas ir krepsinis, o pacio krepsinio komentavimas nelabai man ir
reikalingas, bent jau sito zaidimo taisykles ir niuansus tai zinau, nebent
kam dar musu salyje, ypac krepsinio aistruoliui, dar reikia, kad koks dede
pasakytu it tv ekrano - tas yra taip ir anaip, na tada atsiprasau, kur tie
tada 3 000 000 krepsinio ekspretu ?