Tema: Re: su pergale :)
Autorius: Bronco
Data: 2009-05-14 21:21:59
Andr wrote:
> Nemanai kad perdidele prabanga teisejam kiekvienose finalo rungtynes
> tiek klaidu daryt? Ir dar kai tos klaidos kazka is aiksteles pasalina
> tai isvis grazu... kas butu jei butu,.. nebesuzinosim. Teiseju deka.

Koks skirtumas, ką aš manau? Kam tai įdomu? Aš gal suklydusį teisėją
sušaudyti norėčiau, bet ką tai keičia? :) Žaidimas yra būtent toks, o ne
kitoks. Taisyklės yra tokios, jog teisėjaujant gyviems žmonėms, o ne
robotams, klaidų išvengti tiesiog neįmanoma. Tai ką daryt? Jei nervina
ir visur matai sąmokslą prieš savo komandą, nežiūrėk, arba susitaikyk su
realijomis. Mano kuklia nuomone, šiandien teisėjai vykdė agresyvią baudų
dalinimo strategiją abiejų komandų atžvilgiu, matyt, norėjo taip
slopinti aistras.