Tema: Re: su pergale :)
Autorius: dichlofosas
Data: 2009-05-15 14:13:11
On Fri, 15 May 2009 09:56:38 +0300, bazas wrote:

> tai kad retkarciais ateini i hale ir sedi kaip pizonas tarp kitu
> eiliniu sirgaliu, tai tavo reikalas.

OT, bet įterpsiu pastabėlę dėl žodžio "pižonas" naudojimo. Žiūriu, kai
kieno galvose visi dalykai apsivertę aukštyn kojomis.

"Pižonas" - toks pasipūtęs, iš aukšto į kitus žiūrintis žmogus, taip?

Aš, pvz., sėdžiu tarp eilinių sirgalių, nuoširdžiai palaikau komandą.
Tiesa, daugiau dėmesio skiriu krepšinio stebėjimui su visais jo elementais,
negu aktyviam palaikymui (jeigu būtų kitaip, eičiau į "E" tribūną).

Tai jau aš ir visi kiti pagal kai kieno "paniatkes" yra "pižonai"?
Nejuokinkit.

Pižonai, sakyčiau, būtent ir yra kai kurie fanai, kurie turi požiūrį "iš
aukšto" į kitą, likusią žiūrovų ir sirgalių dalį, žino, ką visi turi
daryti, ir ko neturi daryti. Tie, kurie prisižiūri graikiškų/jugoslaviškų
futbolo fanų veiksmų pavyzdžių ir galvoja, kad reikia "daryti taip, kaip
Jurgelis daro", o kas nedarys - tas lochas ir pižonas.