Tema: Re: su pergale :)
Autorius: Tomas D.
Data: 2009-05-16 02:53:27
Nemokat jus dziaugtis paciu krepsiniu! Bele ant fanu pavaryt ir pan... As uz
ZAL, visada buvau ir busiu. Ir dar pliusas tas, kad jame losia TIK lietuviai
:) Bet is kitos puses, man idomiau ziuret pati krepsini, kai komandos
tamposi po kelis taskus i viena ar i kita puse, nei kad viena komanda valgo
kita 30 tasku skirtumu ir zaidimas pasidaro vieni vartai + losia antri
penketai... Tas pats ir su kokiu F1... Jokio skirtumo man komanda, svarbu
daug lenkimu ir kitu graziu epizodu butu ;)

--
Tomas D.
http://www.socratesblog.eu