Tema: Re: su pergale :)
Autorius: dichlofosas
Data: 2009-05-15 18:41:16
On Fri, 15 May 2009 15:10:16 +0300, bazas wrote:

> linkiu ir toliau tau zodziu prasme vertint tiesiogiai pagal ju reiksme.
> o del kitu saliu ultru fanatelinimus, tai is mano puses tai buvo tik
> pavyzdziai, nes ten gilesnes tradicijos.
> o siaip, tai salej gali elgtis kaip nori, cia jau kiekvieno reikalas. kur
> beda matai. as nieko neverciu daryt taip arba kitaip. issakau savo nuomone.

O aš ką nors verčiu? :)

Ir, tiesa, aš nesu tikras, ką užkietėję LR fanai vadina "pižonais", tik iš
pasiskaitymų forumuose (tokiuose kaip šitas) susidaro įspūdis, kad jiems
"pižonai" - tai tie žiūrovai, kurie yra už fanų tribūnos/sektoriaus ribų,
kitaip sakant - eilinė publika, paprasti žiūrovai, ne fanai. IMHO, tai
kvaila. Bet gal klystu, ir jeigu šis apibūdinimas taikomas, pvz.,
verslininkams, atėjusiems į rungtynes "ant pakazūchos", tačiau kuriems pats
krepšinis, komanda yra nusipjauti, ar pan. - tada OK, sutinku.

P.S. "Bėdos" neminėjau ir nematau, nes man tai per daug neaktualu. Man
aktuali atmosfera Kauno Sporto halėje — o ten ji man netgi labai patinka.
:)

P.S.2. Ai, tiesa, skanduotės tipo "Ryžas p...." arba apie raudoną š.... -
čia jau be reikalo. Kad ir kaip tau nepatiktų varžovai.