Tema: Re: su pergale :)
Autorius: tomuco
Data: 2009-05-15 08:21:55
tai jo ble, TEISEJAI PADEJO RYTUI LAIMETI!!!!
Nemanai, kad Rytas pats vos neprapipino rungtyniu, kai pacioje pabaigoje
leido Zalgiriui imesti tris tritakius is eiles? Po ju jau dauguma mane, kad
viskas, pergale Zalgirio. O kad istrauke lygiasias, tai tik pastangu ir
didele sekmes deka. O pratesime jau buvo aisku, kad Ryto pergale. Negalejo
Zalgiris (del susirinktu prazangu) visu pajegumu losti.

P.S. IMHO Salengai paskutinta dave ne uz nieka.