Tema: Re: Teisybe apie pusle
Autorius: Gadaminas
Data: 2016-08-29 07:53:19
kas neseria savos kariuomenes -seria svetima. girdejai tai? Nupeze tai tavo
mintys, nes nieko naujo neismokai tik garbinti maskoliu carus, ju idiotiska
komunizma. Taip ir toliau varyk. Tik nepasikeisk :) Juk puikiai tada
gyvenai, narve jauteisi laisvas. Varyk i siaures koreja. Ten tau bus rojus,
gausi propagandos ir busi laisvas... :)))

"nelabs" <namez@nonamez.lt> parašė naujienų
pranešime:npv13u$tmk$1@trimpas.omnitel.net...