Tema: Re: Teisybe apie pusle
Autorius: Gintas
Data: 2016-08-15 11:43:58
Tau isties ziuronai reikalingi, jei nesugebi pastebet, kad Lietuva tiek sukisusi pinigu ir vis tabekisdama, moka brangiau uz dujas nei Latvija, tu pinigu nekisusi?
 Tik toks asilas kaip tu ir galetu aiskinti, kad mol tau tvora nereikalinga, bet jei kaimynas pastatys, tai rankomis trinsi. Ir dar vadina tai normaliu baltisku kaimyniskumu :)))))))