Tema: Re: Teisybe apie pusle
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2016-08-17 20:15:38
Gintai, valdzios rankose pinigu daugiau, negu proto. Nebutu laivo tai butu
atomine, nebutu atomines tai sugalvotu skristi i menuli. Bet ne valdzia cia
kalta, o tie kas ja renka i valdzia ir sekancia diena po rinkimu pamirsta
kas patys sau issirinko. Kodel Estijoje tokios durnos valdzios nera? Kodel
Baltarusijoje vis renka ir renka Lukasenka?