Tema: Re: Teisybe apie pusle
Autorius: Gintas
Data: 2016-08-14 07:55:36
O ka dar cia suprasti?

Lietuvos pilieciai, sukise milziniskas lesas i terminalo statyba, laivo nuoma, infrastrukturos islaikyma ir palukanas i pasiskolintas lesas, moka uz dujas daugiau, nei jos kainuotu is vamzdzio, nesukant sau kiausiu. Latviai va-neinvestavo, o uz dujas moka pigiau. Faktas. Lietuvos skola pasiekusi naujas aukstumas-irgi faktas. Tos skolos aptarnavimui isleidziame daugiau nei skiriame krasto apsaugai-irgi faktas.

Aisku, cia tupintiems glusiams nervai ima, kai uzsimenu ant ju Lietuvos politiku pakabinta skola. Jie apie ja girdet nenori :)))))))