Tema: Re: Teisybe apie pusle
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2016-08-20 14:13:46
"Gintas" <nesvarbu@gmail.com> wrote in message
news:np2d7f$b7f$1@trimpas.omnitel.net...
> a) Laivo nuoma mums kainuos tiek, kiek trys nauji tokie laivai.

Esi durnas xolxoznikas ir neigalus suprasti, kad uz laiva sumoketa tiek uz
kiek buvo sutarta. Niekas tau jo pigiau nepardave. Taip, reikejo isigyti 5
kartus mazesni laiva. Dabar, xolxoznike, gali pirsta ciulpti. Bet gali
pareikalauti atsakomybes is savo rinktos valdzios, kad nenupirko tinkamo
laivo. O aldzia tau npasakys, kad sugrazink Gazpromo nuolaidas, kuris gavo
vien del to, kad isigijo laiva.

> b) islaidas laivui, jo islaikymui ir infrastukturai kol kas apturejo
> tiktai Lietuva.

Na tai. Dabar turi infrastruktura. Nebutu islaidu, nebutu ir infrastrukturos