Tema: Re: Teisybe apie pusle
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2016-08-20 14:08:36
Gal tu ir teisus. Kuo daugiau Lietuva tures skolu tuo maziau rusai nores tas
skolas grazinti. Reikejo laiva ne issinuomoti, o nusipirkti. Isivaizduoji
kiek rusams kainuotu paskendes laivas, jeigu izengtu i Lietuva. Juk tektu
grazinti bankams Lietuvos skolas.
Arba pavyzdiui prisikolinti pinigu ir gelezikelius pervesti i europine veze.
Tektu ir skolas grazinti ir dar karta gelezinkelio begius pakeisti.
Bet juk skolos tai ne kilpa, o pinigai pakliuve i Lietuvos gyventoju
kisenes.