Tema: Re: Teisybe apie pusle
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2016-08-17 21:51:39
"Gintas" <nesvarbu@gmail.com> wrote in message
news:np27c8$9bs$1@trimpas.omnitel.net...
> As nesiimu spresti, kodel aklio uodega auga zemyn. As tik imeciau nuoroda
> i straipsni apie tai, kad dujos is laivo brangios.

Ir arkliui aisku, kad laivo dujos brangios. Va tik kad nebrangesnes, negu is
Gazpromo but buve. Beje, Gintai, kodel nedraskiai akiu kai paskelbe, kad uz
pigaus laivo pirkima valdininkus patrauke baudziamojon atsakomybe? Kodel
negynei ju? Dabar joks valdininkas nepirks pigaus laivo, kad jo nepatrauktu
baudziamojon atsakomyben. Pavyzdys pries nosi..