Tema: Re: Teisybe apie pusle
Autorius: Gintas
Data: 2016-08-17 20:37:12
As nesiimu spresti, kodel aklio uodega auga zemyn. As tik imeciau nuoroda i straipsni apie tai, kad dujos is laivo brangios.

Kvailiui imetu straipsni apie tai, kad Lietuvoje dujos per brangios, o kvailys mane isvadina durniumi, teigdamas, kad laivo islaikymas per brangus. Ir pasiulo dometis kodel buvo atmestas kiti variantai. Tarsi domejimasis tuom,  kas buvo, leistu dabar tas dujas nupiginti. Konkretus daunas  :))))))))