Tema: Re: Teisybe apie pusle
Autorius: Gintas
Data: 2016-08-16 21:16:01
Vel kruva pezalumat jie nepaneigia to fakto, kad Lietuva per nepriklausomybes laikotarpi tiek ibrido i skolas, kad dabar vien uz ju ADMINSTRAVIMA turi isleist daugiau nei skiria krasto apsaugai. O adminstravimui skirtos lesos-tos skolos NEI KIEK  nesumazina. Ka tai reiskia? Durniems paaiskinu-KIEKVIENAIS artejanciais metai Lietuva isleis  antra tiek, kiek skiria  krasto apsaugai ir ta suma vis dides, mat biudzetas kol kas deficitinis

O dziaugiames islaidaudami, laiva-monstra issinuomave .......