Tema: Re: Zuikio teises ir pareigos
Autorius: Glebas
Data: 2011-12-13 21:07:37
12/13/11 8:37 PM, cD-r0m rašė:
> Va, mes panašiai mąstom biški.. Štanga - OK, bauda 500LT irgi OK. Bet -
> net be štangos priekines durys nepasiteisino, o dar daugiau planuot -
> kol kas tik svajonės.

Priekinės durys pasiteisino. Didžiausia bėda yra su ta aplinkybė, kad
esamam keleivių kiekiui transporto yra per mažai, todėl nebesulipama
normaliai.
Buvo sumažėję pijokų ir benamių, buvo padidėjęs bilietų pardavimas.

> Kodėl batono nevagia - ogi todėl, kad kai pagaus - kur kas daugiau bėdos.
> O dar prisideda tai, kad baudą sumokėt periodiškai pigiau, nei mokėt
> standartinį mokestį..

Na už batoną baudos nebus tiek jau labai daug...jis dar pigesnis už
autobuso bilietą...

> Aš irgi, doras lietuvis tipo, bet torrentus naudoju, mieste neretai
> rodykle ties 60 laikau ir per raudoną pereinu peščiom.. Ogi todėl, kad
> nieks to nekontroliuoja ir todėl, kad toks mentalitetas įauklėtas
> aplinkos. Būtu motivacija - baigtusi. Duotu už +5km/h baudą 500Lt ir
> viskas baigtus, nes žinotum - pagaus, bus blogai, net į kišenę duodant
> su 50 neprasisuksi.

Nesu linkęs kaltinti mentaliteto ar kitų mistinių dalykų. Jei darau
kažką, reiškia to noriu. Tikrai niekas neverčia mesti šiukšlės bet kur,
tikrai niekas neverčia daužyti sustojimų paviljonų, niekas neverčia
kišti kyšio pareigūnams. Tik va rimbas matyt per švelnus, reikia
rimtesnio, tada ir norai pasikeis...