Tema: Re: Zuikio teises ir pareigos
Autorius: Glebas
Data: 2011-12-13 10:12:56
Vairuotojas turi teisę apriboti keleivio laisvę išlipti?
Kontrolieriams būdavo pasakyta paprastai - konfliktas su keleiviu yra jūsų
reikalas. Mano reikalas - išsaugoti sveikus autobuso langus ir važiuoti
pagal tvarkaraštį. Negaliu neleisti keleiviui išlipti sustojime, jei jis to
pageidauja. O gal jis kakot nori ir patiria neapsakomas dvasines bei fizines
kančias?
Lygiai tas pats su kontrolės autobusiukais sustojimuose (kalbu apie Vilnių).
Realiai jie pažeidžia KET ir privalo stovėti su įjungtas oranžiniais
švyturėliais. Nors kartą taip matėt? Aš ne. Plius jie tikrai stiprokai
trukdo, nes užima gerą gabalą sustojimo.
Keleivių ir autobuso laikymas esant tam autobusiukui būdavo toks pats -
nelipa keleivis? Ok, važiuojam toliau, o autobusiukas tegu važiuoja iš
paskos.