Tema: Re: Zuikio teises ir pareigos
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-12-13 18:11:13
Taip, viesu transportu retai vazineju.. t.y. realiai tik kai reikia ten ka
nors nufilmuot darbo reikalu :)

Bet mintis musu abieju yra tokia, kad problema sprest reik ne kontrolierius
piktus darant, o rupintis kad nesusidarytu salygos nusikaltimui. Ar tai
kainas derinant, arba pasirupint kad nenoretu be bilieto vazinet. Pigus
sprendimas - pakelt bauda panasiai kaip norvegai su keliu eismo taisyklem..
Nebus noro net rizikuot..

Na dar ideja - soc. draudimo stiliaus nurodymas, kad darbdavys turi prie
minimalaus atlyginimo pridet minimalius transporto kastus iki darbovietes,
jei tai nevirsija pvz 20km.

nors man keista, kad daugiausia taupo ne nuskriaustieji pensininkai ir ne
bedarbiai studentai, o darbo klase.. Nuolatinis kiek dabar kainuoja? 1-3
baudas?