Tema: Re: Zuikio teises ir pareigos
Autorius: Fred
Data: 2011-12-13 02:34:56
    Dekui uz pamastymus!
    Del duru neatidarymo ideja gana protinga, o jei atidarei duris, tai kaip ta pareiguna suorganizuot uzregistuot faktui, jei zuikis nesiruosia stovet ir laukti to pareiguno? Kontrolieriams but su filmavimo kamera ir filmuoti vaziavimo be bilieto fakta, o tada pagal ta medziaga jau isieskoti bauda, taip gal?