Tema: Re: Zuikio teises ir pareigos
Autorius: Struktur
Data: 2011-12-13 17:06:08
Ne varteliu reik. Ir net ne mastyma reik keist. Pinigu zmones neturi.
Taip, dalis veikeju "kruti" ir neperka tu bilietuku, bet dalis keleiviu
jauciu realiai neturi/bando sutaupyti tokiu budu. Ir moralizuoti cia
"neturi pinigu - nevaziuok" nelabai reiketu. Kazkaip jauciu kad cia
rasantiems finansines talonelio problemos yra svetimos. :)