Tema: Re: Zuikio teises ir pareigos
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-12-13 00:38:18
Bet toks įtarimas, kad niekam neįdomu kokias teises turi kasdieniniam
gyvenima.. Va aš turbūt kiekvieną Fred threadą šitam grūpse permetu akim, ir
labai retai kur sugebėta atsakyti. Visi męs žinom kas būna, kai nušauni
žmogų į galvą šiaip sau :) Man vat pvz įdomu, kokias teises ir pareigas (ne
žmogiškumo savybes) aš turiu kai kokioj maksimoj noriu įeiti pro kasas į
vidų, kur varteliai yra ir kasininkė burba, kad laužau vartelius, kurių aš
nelaužau.

O į Fred postą manau teisingas atsakymas būtu - paslaugos tiekėjas turi
suorganizuot pareigūną užregistruot faktui, o tada paduot į teismą atlygint
patirtus nuostolius, delspinigius ir bylinėjimosi išlaidas. Sulaikymą
legaliai aš įsivaizduočiau - sustoja trolikas ir neatidaro durų. Tam
nepakenktu taisyklė, kad vairuotojas neprivalo atidaryti durų, kol visi
nesusimokėjo už paslaugą ir labai aiškus nurodymas apie tai prieš įlipant į
trolika. Realiai manau, kad jie neturi teisės sulaikyti tavęs be pareigūno.
Nebent gal kažkaip pritaikomas nusiklastamos veiklos prevencija, kur tipo
gali duot į galvą, jei matai, kad tuo nušaus ką nors. P.S. Aš ne
teisininkas.