Tema: Re: Zuikio teises ir pareigos
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-12-13 20:38:45
Va, mes panašiai mąstom biški.. Štanga - OK, bauda 500LT irgi OK. Bet - net
be štangos priekines durys nepasiteisino, o dar daugiau planuot - kol kas
tik svajonės.
Kodėl batono nevagia - ogi todėl, kad kai pagaus - kur kas daugiau bėdos.
O dar prisideda tai, kad baudą sumokėt periodiškai pigiau, nei mokėt
standartinį mokestį..

Aš irgi, doras lietuvis tipo, bet torrentus naudoju, mieste neretai rodykle
ties 60 laikau ir per raudoną pereinu peščiom.. Ogi todėl, kad nieks to
nekontroliuoja ir todėl, kad toks mentalitetas įauklėtas aplinkos. Būtu
motivacija - baigtusi. Duotu už +5km/h baudą 500Lt ir viskas baigtus, nes
žinotum - pagaus, bus blogai, net į kišenę duodant su 50 neprasisuksi.