Tema: Re: Zuikio teises ir pareigos
Autorius: Fred
Data: 2011-12-12 01:25:40
    As nezinau teisiniu aspektu, todel ir klausiu. Neaisku, ar nesumokejimas uz paslauga yra laikoma vagyste, jei su buteliu begi is Maksimos nesumokejes, tai akivaizdi vagyste, ten, mane teisininkai pataisys, jei ka ne taip sakau, bet, rodosi, turi teise bet kas uzkirsti kelia nusikaltimui. O nesumokejimas uz paslauga teisiskai yra visiskai tokia pati vagyste, kaip butelio is Maksimos nukniaukimas?
    Tikrai nezinau ir noriu issiaiskinti, todel ir pradedu tema.