Tema: Re: Del darbuotojo
Autorius: Renookas
Data: 2009-02-27 12:58:38
Tai vakar pakiso sutarti pasirasyte del sumazinamo atlyginimo. (cia
sekretore). Tai as tai ppaziurejau, anas nutilo... tyla.. patylejom, uzvede
kalba visai apie kita. prasnekejom tris valandas o gal ir ilgiau ir iseinant
paklause ar nepasiraysiu. pasakiau kad ne, o jei ir pasirasysiu tai
pamazinsim etatu kieki bent nuo 1 iki 0,75. tai pradejo labai priestarauti,
bet suprato kad kitaip nebus. paskiau kad kitur direktorium man reikia
apsiforminti.

Siaip idomi situacija. suprasdamas kad imonei laikai nelengvi, kaip ir
visiems aplinkui tiesiog nesinori plesytis per daug.. bet bent jeu keliais
simtais nei kad siulo dabar pasikelti noretusi.