Tema: Re: Del darbuotojo
Autorius: Renookas
Data: 2009-02-27 11:02:32
Atvirai sakant pagalvokit ar ne geriau tuomet atleisti. nes jei
vienasaliskai padarysite spaudima del pareigu pazeminimo, kazin ar pas zmgu
bus pakankamai motyvacijos dirbti. Aisku jei pats zmgus ta supranta tai gal
ir viskas gerai bus.

P.s. labai primena mano atveji:) bet pas mane jau vadas pareina atgal ant
keliu..