Tema: Re: elektros skaitliukas
Autorius: Arvis
Data: 2009-12-10 16:13:47
"BigM" <mindaugask_NOSPAM@centras.lt> parašė naujienų
pranešime:hfqp8e$geo$1@trimpas.omnitel.net...
> bet žmogelis tai paprastas. Nu tikrai akivaizdžiai vogimas ir pan. O
> teisme taip buvo išvartyta, kad sudirbo tinklus... Tai žmogeliui labai
> krito ūpas kruopščiai tikrinti žmones ir sakė geriau jau ims tiesiai į
> leteną, nei nesutinkančiam žmogui protokolus rašinėt.
>
> vat taip va ir atsiranda ne iš piktos valios korupcija žemiausiame
> lygmenyje...
Kažkada teko mėnesį Danijoje, el. tinkluose praleisti. Suprask, perėmiau
vakarietišką patirtį... tai į mano klausimą, kokiu būdu sprendžiamas
klausimas, įtarus elektros vagyste, buvo atsakyta, kad tokiu pat, kaip ir
prie bet kokios vagystė: kviečiama policija, o tinklų darbuotojas eina
liudininku.
Beje, nuo 2009-09-29 yra pakeitimų ir pas mus. EETNT dalis punktų yra
patikslinti arba pakoreguoti Vartotojo naudai (menka ten nauda, bet vis
tiek).
Arvyds

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4610 (20091115) __________

http://www.eset.com