Tema: Re: Q: elektros skaitliukas
Autorius: NicMC
Data: 2009-12-08 10:08:34
Tomas wrote:
> Shiandie pastebejau, kad neveikia skaitliukas. Diskas sukasi, plombos
> tvarkingos, o kW stovi vietoj (vakar fiksavau, shiandie - jokiu
> pasikeitimu). Skaitliukas lauke stovi. Cia nuostoliai dabar kieno -
> mano ar RST....? Gresia kas - paskaiciuos viso kvartalo nuostolius ir
> ant manes uzhrashys ar kaip, kokia cia tvarka...?

Nežinau kaip su elektros, bet sustojus vandens skaitliukui, pranešta
buvo kauno vandenim, kurie jį ir pakeitė. Po to, kaip suprantu
pasitikrino tą skaitliuką. Trečią dieną nuvažiavus, pasakė, kad "viskas
gerai" ir liepė nešdintis. Uždavus klausimą apie mokėtinas sumas
pažiūrėjo kaip į durną iš serijos "tau pasisekė, skaitliukas mėnesį
stovėjo, o mokėt neprašom, ko čia nori?"