Tema: Re: Q: elektros skaitliukas
Autorius: CodeC
Data: 2009-12-06 16:13:25
On 12/06/2009 04:02 PM, Tomas wrote:
> Nia nu. Lapkriti boileris buvo ishjungtas ish rozetes (del viso pikto, nu ir shiaip sportinis interesas toks :)), nes prishildavo nuo kkk puikiausiai. Tais menesiais kai vandeni shildydavo elektra, prisukdavo mazhdaug daukanta naktimis. O dabar RST paskaiciuos vidurki kazhkiek tai ankstesniu menesiu. Fak. Butu uzh ta stolnika zhaisliuku vaikuciams, arba man pora baniecu isheje. Skaudu.

ko cia parinies. ne tavo bedos tas skaitliukas. tu moki pagal jo
parodymus ir vsio. ar jis teisingai veikia, ne tavo ir ne mano
kvalifikacijai spresti, tegu tinklai tvarkosi savo iranga ir ja
priziuri. kalbu ne siaip sau - pats nesenai sita visa marazma praejau.
skaitiklis strigdavo jau senai, bet vis atstrigdavo, kadangi xata
nuomojosi, tai pasakiau seimininkui ir vsio. tas aisku pamirso, taip ir
liko. tai kol pora men neprastovejo ant absoliutaus nulio, niekas ir
nepastebejo. poto jau atbego kazkoks berniukas ir tinklu keist
skaitliuko. nu ir niekam neidomu kiek as ten isnaudojau elektros kol
uzstriges stovejo, uzvede kazkoki nauja lapa, irase naujo skaitliuko
parodymus nuo kiek moket ir viskas. neturi jie jikios teises israsyt
saskaita pagal kazkoki is lenmpos nukelta vidurki, nes niekaip neirodys,
kad as is viso ta menesi elektra naudojau.