Tema: Re: Q: elektros skaitliukas
Autorius: Tomas
Data: 2009-12-06 16:00:02
Nia nu. Lapkriti boileris buvo ishjungtas ish rozetes (del viso pikto, nu ir shiaip sportinis interesas toks :)), nes prishildavo nuo kkk puikiausiai. Tais menesiais kai vandeni shildydavo elektra, prisukdavo mazhdaug daukanta naktimis. O dabar RST paskaiciuos vidurki kazhkiek tai ankstesniu menesiu. Fak. Butu uzh ta stolnika zhaisliuku vaikuciams, arba man pora baniecu isheje. Skaudu.