Tema: Re: Q: elektros skaitliukas
Autorius: Tomas
Data: 2009-12-06 14:26:28
Tvarkingai, bet. Kaip tycia dar shi visa menesi buvau ishjunges 9 kW boileri, kuris prisukdavo diduma naktines elektros, ypac shiltuoju metu periodu. O dabar jauciu paskaiciuos man koki nors vidurki. Ot scuko :( Taip suprantu, nx siust neisheina RST, mol jusu skaitliukas, ash nekaltas, elektros nenaudojau...?