Tema: Re: Q: elektros skaitliukas
Autorius: Icetom
Data: 2009-12-06 19:16:24
Mums kaip tik ir taip atsitiko lapkričio mėn. gale prieš mokant už butą.

Skambini į tinklus ir tau viską paaiškins kaip toliau ką daryti. T.y.
užfiksuos gedimą, pakeis nauju ir paskaičiuos-sutikrins ir atsiųs paštu kiek
reikia mokėti už elektrą už tą laikotarpį. Mūsų atveju liepė nemokėti už
elektrą lapkričio mėn., kol negavome perskaičiavimo.