Tema: Re: elektros skaitliukas
Autorius: Mariukas
Data: 2009-12-08 23:33:59
turiu klausima, kalbejau del tavo atvejaus su elektriku kur ta dirba darba,
tai klausimas tau: kartais sustojo ne ties devinkem? jei ties devinke etc
tai niekam neskambini, niekam nieko nesakai, sau moki toliau sekmingai
kazkiek po kazkiek, ir pvz po kokiu puses metu prieini prie skaitliukaus ir
duodi jam sabalbona per kuri tais gala, ir jis stebuklingai pradeda suktis.
tai kai papasakojo man sita  as kelias minutes negalejau nustot juoktis.
sake kazdieninis atvejis, bet kadangi as nieko nesakiau cia tai ir jus
niekam nesakykit kaip elektra kociot galima.