Tema: Re: Sekimas
Autorius: ledasl
Data: 2009-11-26 09:12:17
jo reikalas, nes pirmiausia, tai jis tau uz ta laika moka, o del padarytu
darbu tai cia jau pats sugalvojai, nebent uzdirbai koki 100 mln., tada tau
gal ir atskira kabineta paskirs.
Be to, jis atsakingas uz tai kas kompuose ir jei tu ten po visokius porno
saitus beveiksciodamas vaikuciu nuotrauku prisisiuntei, jam gali ir kliuti.