Tema: Re: Sekimas
Autorius: Jonas Kalvis
Data: 2009-11-24 14:51:08
O informavimas toks... kazkas nugirdo, kad valdzia taip sugalvojo kaip
atsikratyt darbuotojais... krize gi... tai kai kurie darbuotojai pasikviete
IT speca, katras ir issipasakojo, bet oficialiai niekas nieko neinformavo...
man tai kvepia neteisetumu, nes oficialiai neinformuota...
Kita vertus... koks darbdavio reikalas, kiek as laiko skaitau zinias lrytas
lt, jei mano darbas padarytas? O is kitos puses, nereikia nei sekt kur kas
narso, jei tu darbo nesugebi padaryt, vadinasi nekompetetingas...