Tema: Re: Sekimas
Autorius: Eimis
Data: 2009-11-24 20:24:26
Na tai vis dėl to ne sprendimas. Nes būtinai atsiras bandančių. Tik kaip
visada yra dvi priemonės - arba kolektyvas normalus ir parazitą aptiks ir
išmes, arba ne. Pastaruoju atveju tai jau darbdavio galvos skausmas.

Šiaip tai jei ir sekimas yra, darbdaviui tenka labai didelis moralinis
krūvis nepernaudoti šitos priemonės, neperlenkt lazdos. T.y. geriau į kai
kuriuos dalykus žiūrėt pro pirštus, o jei norima modifikuoti elgesį, tai ne
bausti už blogas veikas, o tiesiog tiek apkrauti teigiamomis ir
mytyvuojančiomis, kad neigiamos nunyktų. Jei tai nepadeda - tada jau geriau
keitimas darbuotojo, nei kariavimas.

Šiaip normalu būtų priimant į darbą visada įspėti, kad yra sekimo galimybė,
bet ji nėra totalinė ir nukreipta prieš konkretų darbuotoją, bei dažniausiai
nejungiama, tol kol nėra kitų indikacijų, kad dirbama kreivai. T.y. tol, kol
tu atlieki funkcijas nepriekaištingai ir nedarai jokių neigiamų veikų, turi
teisę į privatumą, o tavo asmens stebėjimas gali būti tik
epizodinis/atsitiktinis, o ne 8x5.