Tema: Re: Sekimas
Autorius: Ignas
Data: 2009-11-24 23:37:17
Darbo sutartyje dazniausiai buna punktas, kuriame sakoma, jog darbo metu darbuotojas  jam suteiktomis darbo priemonemis turi teise naudotis tik su savo darbo atlikimu susijusiais tikslais. Daugeja atveju, kai inetas tikslingai filtruojamas, blokuojant darbui nereikalingus puslapius, kaip tarkim delfi, one, ... Gali buti fiksuojama ir narsymo istorija, ne sekimui, o kaip apsaugos priemone (galima nustatyti, is kur koks virusas ar kas atejo ir atitinkamam zmogui padaryti pastaba).  Is viso klausimas smarkiai atsiduoda slieku ieskojimui subinej ir gana populiariu poziuriu "jusu reikalavimas atlikti mano pareigas izeidzia mano oruma!" Panasiai galetu galvot KET pazeidejas - ar policininkas nepazeidzia mano teisiu, matuodamas mano greiti???