Tema: Re: Parodyk ka maiselyje turi
Autorius: NicMC
Data: 2009-11-19 17:15:31
Toxis wrote:
> blyyyn, koks tu didvyris! parodei niekadejui apsauginiui ish kur kojos
> auga, kad zhinotu! Prashys jis chia rodyt didenybei kuprine. Na, pasake,
> kad chia ne jo ishmyslas, kad valdzhia taip liepia, kad jei taip
> nedarys, ji ishmes ish darbo ir nei jis nei jo vaikai netures ka valgyt,
> bet mes tam bjaurybei savivaliautojui dar parodysim ane!

Visada ir viską reikia daryti žmoniškai. Kai prie tų pačių senukų
pastačiau auto geltonais celofanais atitvertame aikštelės gabaliuke ir
atlėkus apsauginė pareiškė, kad čia statyt negalima, tai ramiai sau
sėdau į mašiną tik užmečiau, kad "ženklus būtų gerai įrengti normalius".
  Bet kad nuo tokio pasakymo ana pradėjo plaikstytis, tai pasakiau
paprastai "palieku kur taisyklės leidžia, ir įkąsk tu man į subinę jei
sugebėsi".