Tema: Re: Parodyk ka maiselyje turi
Autorius: Zilve
Data: 2009-11-18 21:55:07
Niekada nesytycioju is zmoniu, atliekanciu savo pareiga, nors ir idijotiska.
Apsauginio teise ir pareiga paprasyti parodyti - papraso, mano teise
nerodyti - nerodau. Prasau pakviesti valdzia. Bet niekada nepakviecia :(
Nesiseka...
Man is principo juokingas tas SSS 888 XXX isgalvotas tashiu kraustymo vajus
:) Greciausiai tai bandymas pagasdinti busimus ir esamus zhulikus, kad
sistema veikia. Kodel jie neliepia kelniu nusimauti - galima gi ir i
trusikus isikisti smulku brangu sudnieki :)