Tema: Re: Parodyk ka maiselyje turi
Autorius: Zilve
Data: 2009-11-18 19:52:44
Apsauginiui paprasius, ir kelnes nusimautum... Nes gi jam _VALDZIA_ liepe? O
kas ta VALDZIA? Jam gal - dievas, o man - _NIEKAS_.
O gal tave hipnotizuoja SSS 888 XXX SSS 888 XXX :)
Is dalies, tu teisus - apsauginis nekaltas, tik vykdo kvailas instrukcijas.
Be ar nemanai, kad taip SSS XXX 888 tyciojasi is musu - pirkeju? Gal
nepaklusdami pasityciojimui, turime per apsauginius ir kasininkes parodyti
nepasitenkinima, kuris privers VALDZIA susimastyti?
Jei valdzia paranoja serga, tai mes visi pirkejai turim trusikus isversti?
Kodel kitur, pvz maximoje tokiu nesamoniu nera?