Tema: Re: Parodyk ka maiselyje turi
Autorius: Toxis
Data: 2009-11-18 20:29:19
ar tu tirai isivaizduoji, kad tychiodamasi ish apsauginio tu kazhkaip
"ikasi" senuku valdzhiai? Ar nieko detam apsauginiui? Ish kur toks noras uzh
visas pasaulio problemas sumusht lengviausiai pasiekiama, bet nekalchiausia
asmeni? Tada pasijauchiam visagaliai tvarkos ir teisingumo atstatytojai? Ash
niekaip nesuprantu, kokia problema parodyt, kad savo kuprineje nieko neturi
_ypach_ kaip aprashytoje situacijoje kai pardaveja grazhiai paprashe.