Tema: Re: Parodyk ka maiselyje turi
Autorius: Vinetu
Data: 2009-11-19 12:45:07
Paprastas pvz. is uzsienio (Airija).
Parduotuve "Lidl" (vokieciu). Apsauginis vienas saleje kitas prie kameru.
Parduotuves sale didele, penkios kasos. Piko metu (dazniausiai po 5val. kai
visi grizineja is darbo) zmoniu minios susidaro. Zmones ne tik kad su
kuprinem ar didelem rankinem ateina (dar nebuvo namie po darbo), bet ateina
ir su pirkiniu pilnais maisiukais is gretimu parduotuviu. Niekam ir i galva
nesautu palikt kazkur savo prekes.
Kad nesauktum "tai cia Airijoje taip, o cia Lietuva, cia vagia, o ten
ne...". Vagia ir cia ir ziauriai vagia idomiausia tai, kad vagia tie kuriem
net nereikia vogt, ne bomzai kokie.
Patikek. jei is maximos pavogs prekiu uz 1000 lt. tai bus normalu ir tie
nuostoliai jau yra iskaiciuoti i prekiu kainas. Zmones JAU uz tai moka.
Vagiu bus visada, nesvarbu kiek gerai tauta gyventu. Juos reikia gaudyt ir
perduot teisesaugai. Kito budo nera ir nebus.
Net jei prie isejimo pastatytum buri apsauginiu ir kiekviena iseinanti
tikrintum. Vistiek vogs. Tik bus taip, kad is 100 patikrintu bus vienas
vagis. 99 Zmones bus bereikalo sutrukdyti, gal net tokiu veiksmu izeisti. Ar
tokios priemones pateisina tiksla?