Tema: Re: Parodyk ka maiselyje turi
Autorius: Dzikas
Data: 2009-11-19 12:28:46
Dabar isivaizduojam, kad maximoje xxx zmoniu ir visi su kuprinem, o
davai po dvi kuprines juk irgi nedraudzhiama ..... nu ir dar po
rankinuka, kaip moteriske be rankinuko ... dabar isivaizduojam koks
tvartas gaunasi.
Pagal "gudruolius" viskas teiseta.

Pardavejas priverstas teisetai samdyti X kartu daugiau apsauginiu,
isirengti daugiau kameru .... viskas kainuoja, kazkodel pabrangsta
prekes, niekam, nedaeina o kodel chia taip ? ...

Galu gale man kaip pirkejui nesinoretu permoketi uz tai kad kazka reikia
saugoti labiau nei mane.

IMHO bukime draugiski, juk nieko neislosime bandydami sioje vietoje
irode savo teises. O jei nuo to kad paliksime kuprine bagazineje (jei
pastoviai kabinasi, juk itari kad vel kabinsis) niekas nenukentes, tik
sunervinsi apsaugini, patchiam taip pat bus sugaisintas laikas.