Tema: Re: Kur kreiptis ir kuo skųstis?
Autorius: Tomas
Data: 2009-10-22 17:57:08
Gal gali paaishkinti, kodel pas tave vis ishlenda polinkis sakralizuot mashinas ir paskui bandyt manipuliuot tuo lyg kokia relikvija..? Kam kelt elementaru daikta i kazhkokias tai aukshtumas..? Tai jam prabanga, tai mada, tai vinuku reiketu - tavo manymu savininkui turetu but skaudu jo mashina perbraukus, nori iskaudint turincius mashinas zhmones, pasijusti galingu kiemo valdovu..?Ar mashina nepasiekiama svajone kokia, ir kartu pavydas kaimynams, kad vis vinuku vis per shona, ka tas vinukas...?
Pasikartosiu - man mashina yra susisiekimo priemone, skirta nuvykt ish tashko A i tashka B. Ir gali nors bybiu pripiesht tuo vinuku ant kapoto, man px. Jei pagausiu - pyzdy duosiu, nepagausiu - tiek to, kasko sumokes. Jei kasko nera - px, paliksiu taip, TA vistiek tik daukanta tekainuoja. Jei pieshinys man nepatiks, pasiimsiu aliejiniu dazhu skarbonke ir pakoreguosiu teptuku savo nuozhiura.
Taigi, atsakymas i klausima butu toks - abu variantai nera gadinimas.